lauantai 30. elokuuta 2014

äiti&tytär päivä

on ollut kyllä kaikin puolin onnistunut vapaapäivä tänään!!!aamulla varhain veimme isännän taas
vaihteeksi snooker kisoihin Lahteen ja sitten suuntasin tyttäremme kanssa katsomaan minun
äitiä ja hänen miestään :)
 ja olihan siellä tyttäreni serkkulapsukaisiakin kaksi kappaletta
odottamassa,ei meitä montaa kertaa täytynyt houkutella kun äitini ehdotteli shoppailu&rossoon syömisreissua :)
Ensin kävimme shoppailemassa löytö tex nimisessä kaupassa,voi siellä oli vaikka mitä hauskoja juttuja,mutta pikaisesti parit ostokset nappasin mukaan....
tämän ovikyltin tytär valitsi itse ja kyllähän tämä taitaa aikalailla pitääkin nyt paikkansa,
kesällä nimittäin vähän teimme suursiivousta ja molemmat lapset saivat vihdoin omat huoneensa....
ennen vanhaan itse olin 3 siskon kanssa yhdessä huoneessa ja hyvin me kait mahduttiin,silloin ei
kai pahempia riitoja ollut.....ehkä joskus 2 isosiskoa pitivät niin sanottua "isojen tyttöjen puolta"ja minä pikkusiskoni kanssa "pikkutyttöjen huonetta".....tästä olen kertonut lapsillemme ja
kun ovat tätä 2000 luvun nuorisoa ni eivät meinaa oikein ymmärtää millaista ennen oli kun itse olin
heidän ikäinen :)
tälläisen nappasin meidän pojalle,saas nähdä huomaako kun tulee huomenna omalta isältään
kotiin....tämäkin jotenkin osui nappiin ;) kuvailenkin joku kerta tuota pojan huonetta ja sinne
suunnitteilla sisustusjuttujakin ;)
itselleni löysin tälläisen keittiöön,oli niin naseva tuo teksti ja todella hyvän tuntuinen leikkuulauta
vaikka muovinen onkin,tosin en tiedä raaskinko minä tuota sitten käyttää et näinköhän jääkin tuohon
vain näön vuoksi :)
tyttäreni tilasi rossossa carbonaran,koska halusi maistaa onko saman makuinen kuin minun
omatekemä,tulos oli että tytär silmät loistaen kertoi :äiti tää maistuu samalta kuin se sun
tekemä,joten mäkin osaan sit tehdä hyvääkin ruokaa....ostettiinkin kaupasta ainekset ja
ajateltiin tuota tehdä huomenna kotonakin ;)
tässä minun annokseni pestokanaa&ilmakuivattua kinkkua ja sitruunarisottoa....oli kyllä
todella hyvää!en tiedä johtuiko osaksi myös siitä että sai itse istua valmiiseen pöytään ja nauttia seurasta
ja syödä kaikessa rauhassa nauttien :)

tänään tuli istuttua autonratissa aikamoinen matka jo ja vielä pitäisi lähteä liikenteeseen,tytär lähteekin yökylään ja minä suunnistan sitten hakemaan isännän kisoista kunhan ovat loppuneet....


KIITOS tästä päivästä mukana olijoille niin "pienille"kuin "isoillekin" <3

                                   ~~happystarhome~~

8 kommenttia:

  1. Ihania tuollaiset päivät ja erittäin hauskoja nuo ovikyltit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin :) nyt kun lapset ovat teini ikäisiä niin mukava miettiä yhdessä maailmanmenoa....oli niin hauskat ovikyltit minustakin ettei niitä voinut jättää kauppaan :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos :) voi olla kirjoitus virheitä ja kieliopillisesti varmaan vielä paljon opittavaa mutta eiköhän tämä pikku hiljaa ala tästä luonnistumaan,ainakin nyt tuntuu juuri minun jutulta tämä blogin pitäminen :)

      Poista
  3. Tää on tosi hyvä blogi!!!!!:)

    VastaaPoista
  4. Kiva toi kenkäselfie! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään tulee toisenlainen selfie kuva 😊

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3