maanantai 22. syyskuuta 2014

Ensimmäinen karkkilakko päivä vol 200 varmaan ;)

Tänään oli heti aamulla herätessäni hyvä fiilis,johtui varmaan siitä kun koko viikonlopun tsemppasin itseäni että tänään sitten otan vihdoin ihan aikuisten oikeasti itseäni niskasta kiinni ja alan tehdä muutosta kropalleni ja yleiselle kunnolleni pysyvästi!Olenhan minä lenkkejä tehnyt ja kuinka monet kerrat koittanut laihduttaa ja olla syömättä karkkia&herkkuja.....huonolla tuloksella!Mutta tässä on alkunäkymät minusta ja toivotaan että ensi keväänä olen saanut kuntoni kohdilleen ja siinä sivussa ei todellakaan haittaa jos (parit)kilotkin tippuu....
Tänään olin suunnitellut lähteväni töiden jälkeen juoksulenkille,mutta vettä tuli taivaalta kaatamalla ni sittenhän ne suunnitelmat menikin heti ensimmäisenä päivänä mönkään,mutta ajattelin sitten mennä tuonne meidän "kotikuntosalille"pyöräilemään kuntopyörällä,onhan tuokin tyhjää parempi ja kyllähän siinä kieltämättä hiki irtosi ja jopa 50 min jaksoin rullailla :)
Nyt varpaat ja sormet ristiin et vesisateet helpottaa ja pääsee juoksulenkkiäkin kokeilemaan,3 kertaa viikossa kuntoilua....tänään on ruokailut sujuneet mallikkaasti ja karkkia&herkkuja ei ole tehnyt mieli....heh hyvä hehkuttaa ekan päivän jälkeen!Mutta toi on mulle hyvä suoritus,toi karkki tai lähinnä suklaa aika heikko kohta mulle :)
Mutta nyt mä voinkin testata tälläisen herkullisen palautusjuoman mikä tullut ostettua kaappiin odottamaan ehkä just tätä hetkeä ;)
Kuvia katsellessa mä niin tiedän mitä mä toivon joulupukilta tänä vuonna,mä tarvitsen tai siis mä HALUUN uuden kameran :)
Tyttäremme siirtyi yläasteelle tänä syksynä ja aloittanut siellä kotitalouden ja voi miten ihanaa kun äsken kysyi että saako tehdä meille iltapalaksi kinkkuleipiä....no todellakin saa <3
 Mutta nyt täytyy lähteä suihkuun ja heittää jotain mukavampaa päälle kuin nämä hikiset kuntoiluvaatteet ja takassakin on ihana tuli taas meidän iltaa ilahduttamassa :)
Uusi viikko ja uudet kujeet,I like it :)ihanaa viikkoa teille kaikille sinne ruutujen toiselle puolelle!

                                ~~happystarhome~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3