sunnuntai 14. syyskuuta 2014

sunnuntai ilta jo....

Viime päivät on menneet taas niin töiden ja kotitöiden parissa etten ole ehtinyt bloggailemaan enkä postauksiakaan tekemään,mutta nyt istahdin koneelle ja ajattelin parit jutut kertoa mitä on tapahtunut :)
Perjantai aamuna oli ihana herätä ja löytää sängyn vierestä paketti jossa oli nuo ihanat better bodies reisitaskuhousut(isäntä oli ne ostanut minulle ja salaa)...mä olin ihan myyty kun laitoin housut jalkaa!nää on vaan niin ihanan ihqut,kiitos rakas husbandos <3
Perjantaina sain illalla petsatut heinäseivästikkaatkin laittaa paikoilleen,tai itse asiassahan siinä kävi niin että kun olin suunnitellut laittavani nuo tikkaat takaisin kylpyhuoneeseen mutta eivät jotenkin sopineetkaan sinne ainakaan nyt niin ne löytyikin eteiseen....mä nii-in tykkään kun on nyt pimeät illat ja kodin voi täyttää kynttilöillä ja tunnelmavaloilla....

Eilen olin juhlimassa hyvän ystäväni synttäreitä ja vietimme naisten iltaa,olihan mukavaa nauraa pitkästä aikaa ja parantaa maailmaa!kiitos ladyt,otetaan ehdottomasti taas uusiksi...
Viikonloppuna olenkin saanut ruokahuollosta totaalisen loman nimittäin tyttäremme teki jälleen herkullista carbonaraa,tuo on aina yhtä hyvää ja ensimmäisen annoksen jälkeen oli pakko ottaa vähän lisää ja sitten huomasikin että tuli syötyä liikaa mutta kun on niin hyvää.....Tänään isäntä teki nachosatsia maistui koko perheelle ja niin kova nälkä kaikilla etten ehtinyt edes kuvaa ottamaan :)ensi kerralla sitten....
Keittiöön tein tuollaisen pienen taulun,maalasin taulupohjan vain liitutaulumaalilla ja mikäpä oli nasevampi teksti kuin tuo OTA tai JÄTÄ,harvemmin onneksi on tuota toista vaihtoehtoa ollut käytössä....
Viikonloppu on ollut taas rentouttava ja ensi viikko onkin taas kiireistä ja tänään jo sovin taas huomenna kaverin kanssa lenkillekin menoa!yksin kun tuo niin tylsää ettei tule juurikaan lähdettyä.Aina löytyy mukamas tekosyy miksi ei ehdi....
Nyt lähden vielä kotitöiden pariin ja ehkä mä vielä ehdin kaivautua isännän kainaloonkin sohvalle hetkeksi :)

                                         ~~happystarhome~~

6 kommenttia:

  1. Ihanat sisustustikkaat ja keittiön taulu :)! Tuollaiset voisin ottaa meillekin :). Itse olen kokenut lenkeillä tosi tärkenä "viihdyttäjänä" musiikin! Kun iPhonen kuulokkeista tulee mieleistä rytmikästä/vauhdiksta musiikkia, niin siitä saa virtaa ihan huimasti lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos johanna kommentistasi :) minäkin olen tehnyt lenkkejä varten puhelimeen soittolistan ja välillä ehkä juuri musiikin takia askel tuntuu kepeältä,ainakin alkumatkasta:)

      Poista
  2. Noista tikkaista tuli kyllä hienot!! ja kiva kun saat tuollaisia yllätyksiä, Sinulla on Ihana mies!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!minäkin Tykkään kovasti tikkaista,valkoisena oli liian "pliisut"....juu mieheni on kyllä kieltämättä ihana,ja noi yllätykset on Kyl ihania piristyksiä :)

      Poista
  3. Tuollainen päivän Menu pitäisi saada meidänkin huusholliin, hauska!!:) täällä tosin kun on kolme poikaa perheessä niin ei paljon jätetä. Kivat noi tikapuut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mukava oli kyllä päivän menu noin ja tosiaan hauska :) 3 poikaa pitää elämän varmasti vauhdikkaana ;) olin jo jotenkin kyllästynyt noihin tikapuihin,mutta nyt kun ne on petsattu ja vaihdettu niiden paikkaa olen tykästynyt niihin uudestaan....:)

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3