tiistai 2. syyskuuta 2014

Vihdoinkin....

ruokapöydän valaisin on valmis!JIPPII!!!
isäntä eilen vapaapäivällään teki tämän valmiiksi.Kiitos!
Ensin piti liimata kulmalistat kehikoksi....
Lahden Puuilosta löytyi tuota kulmalistaa todella edullisesti.....
sitten kun liima(erikeeper)oli kuivunut alkoi petsaus....
petsinä käytin tumma pähkinää,tuolla värillä olen tainnutkin petsata
aika paljon täällä asuessamme :)
seuraavaksi huonekalunitojalla kehykseen kiinni paperilanka"neulomukseni"
Mä oon todella tyytyväinen lopputulokseen,vaikka jossakin vaiheessa
ajattelin ettei tämä valaisin valmistu koskaan.Hyvää tiimityöskentelyä
kun minä visioin ja toteutan,isäntä kasaa ja suunnittelee ne kohdat mitä
mä en osaa.HYVÄ ME!
Tässä lopputulos ja mä oon todella onnellinen tästä!on just sellainen
valaisin kuin mä halusinkin ;)

Tänään meidän perheessä on käännetty myös niin sanotusti
"uusi sivu"elämässä.Selvittämättömien erimielisyyksien takia olemme
joutuneet poistamaan läheisen perheen meidän elämästä.Tätä en ikinä
olisi halunut tapahtuvan mutta ehkä näin on parempi ja vaikka nyt
tämä kaikki tuntuu todella väärältä ja pahalta ja saa minun silmäkulmat
kostumaan kyynelistä niin haluan uskoa,että meidän perhe selviää tästäkin
koettelumuksesta....ja enää en anna kyseisten ihmisten kohdella minua tai
perhettäni väärin....joskus ihmisten sanat ja teot ovat todella raakoja ja niistä
taatusti tulee paha mieli.Ennen vanhaan opetettiin,että jos oli tehnyt jotakin
pahaa/väärää piti pyytää ANTEEKSI pieni sana,mutta niin vaikea....

Onneksi elämäämme mahtuu paljon hyvää&iloistakin asiaa.
Joiden merkityksen on huomannut tässä lähiaikoina.Onni on oma rakas
husbandos ja 2 ihanaa lasta teiniyden kynnyksellä....<3

TOGETHER WE MAKE a FAMILY!!!
                    

                       ~~HAPPYSTARHOME~~

8 kommenttia:

  1. On kyllä hieno tuo lamppu!! Hyvä kun saitte sen valmiiksi. Minäkin sain niihin pöytälamppuihini uudet päälliset narulangasta. Meinasi vaan olla ranteet kovilla kun sitä lankaa piti vetää niin voimalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuon lampun kanssa meinasi usein usko loppua ja minullakin kävi neulominen kovasti ranteisiin....mutta teeveetä tuijotellessa aina tein vähäsen ja vihdoin valmis :) kiva että keksit kuinka sait pöytälamput uudistettua 😊 hmmm.mitähän seuraavaksi kokeilisi?....,

      Poista
  2. Todella upea tuo lamppu!! Paras palkka on se hyvä mieli onnistuneesta työstä!:)

    VastaaPoista
  3. Ikävä oli lukea että olette joutuneet luopumaan jostakin noin tärkeästä. Anteeksi on sanana pieni mutta sen merkitys voi joskus olla hyvinkin suuri. Tuo lamppu sopii kyllä täydellisesti tuohon teidän ruokailutilaan, aivan upea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä tuo menetys tulee tuntumaan pitkään ja pahalta!mutta kaikkea ei voi sietää ja elämän on mentävä näistäkin huolimatta eteenpäin...minäkin Tykkään todella kovasti tuosta lampusta :)

      Poista
  4. Tosi hieno toi lamppu!

    VastaaPoista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3