torstai 2. lokakuuta 2014

Torstai ilta jo

Jopa menee vauhdilla nää päivät&illat....mulla on ihan liian vähän tunteja siis vuorokausissa kun en ehdi tehdä kaikkea mitä haluaisin ;)
Tänään isännällä oli vapaapäivä ja suunniteltiin että lähtee lasten kanssa ostamaan uudet puhelimet Lahdesta ja eipä tarvinnut lapsia montaa kertaa houkutella mukaan....minä jäin siivoilemaan,ihanaa siivota välillä ihan yksin....siivouspopit täysillä huiskin menemään :)
Napsin pikaisesti tyttäremmekin huoneesta pari kuvaa ;)

Tyttäremme huone on nyt yllättävän siistissä kunnossa,siksi sitä kehtasin tänne blogiinikin kuvata :)
yleensä vaatteita ja meikkejä ja koulukirjoja ja muita tavaroita hujan hajan....

Näin tuollaisen ihanan suksesta tehdyn hyllyn castle in the sky-blogissa ja sitten oli meillekin se tehtävä....no ensin piti miettiä että mistä löytyy vanhat puusukset,kyselin isännältä joka totesi että no vintiltähän niitä löytyy isänsä jäljiltä!ei muuta kuin tuumasta toimeen ja tuo oli helppo tehdä vain vähän hiomista ja petsiä pintaan ja tadaa.....:)

Tyttäremme valitsi itselleen uuden maton synttärilahjaksi,ja ei yhtään huono valinta tuo on niin ihanan pehmoinen että ei ihme vaikka tyttäremme välillä makaakin tuossa matolla :)

Isäntä ja lapset yllätti minut tuliaisillaan ja kiitoksena taas kuulema ahkerasta siivoamisestani,ja mähän olin aivan myyty kun näin nämä :)

Olin joku aika sitten haaveillut tuosta liinasta Prismassa mutta en ollut sitä ostoskoriin saanut laitettua ja nyt mä sen sain ja käy musta niin ihanista tuohon meidän ruokapöydälle ja tuo tähti kuvio oon vaan niin meidän juttu <3

ja pari uutta ihanaa tyynynpäällistäkin sain :) kiitos vaan tuliaisista!!!

Huh kello on jo vaikka mitä joten tää oli tällänen nopea postaus taas....

LEPPOISAA ALKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE HUOMENNA :)

                         ~~happystarhome~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3