Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

maanantai 16. helmikuuta 2015

100. asiaa minusta haaste

Hei ja aurinkoista alkanutta viikkoa!Minä ajattelin tarttua haasteeseen jota Johanna Kilojen Viemää blogissaan kehotti!Tämä vaatikin ison kupin aamukahvia ja sitten aloin miettimään :)
Oletteko valmiita lukemaan täältä nämä vastaukset tulee <3

1.Olen 37v onnellisesti naimisissa oleva nainen
2. Täytän siis ensi kuussa jo 38v
3. Juhlimme syntymäpäiviä ehkä hotellireissun merkeissä
4. No okei kuuluu tuohon myös "hieman"isännän harrastusta snookeria
5. Olemme uusioperhe
6. Löysimme toisemme mieheni kanssa noin 6v sitten
7. Olemme nykyään kuin majakka ja perävaunu <3
8. Tytär on 14v ja poika on 12v
9. RAKASTAN ELÄMÄÄMME <3
10. OLEN ONNELLINEN <3


11. Minulla on 2 isosiskoa 1 pikkusisko ja äiti&hänen miehensä, heidän kanssaan vartuin lapsuuteni ennen kuin aikuistun ja sain ikioman perheeni
12. Isäni kuoli minun ollessani vain 13v
13. Ikävöin isääni edelleen
14. Olen lähentynyt isosiskoni kanssa viime vuonna todella paljon <3
15. Siskoni ja hänen perheensä hyväksyy minut juuri tälläiseni kuin olen <3
16. Äitiäni ja hänen miestään näemme harvemmin.Välimatkaa reilu 100 kilometriä
17. Tuosta tunnen välillä piston sydämessäni
18. Keksin äidilleni jo hyvän idean joululahjaan.Hih ja nyt on vasta helmikuu
19. Lapset ovat olleet aina tervetulleita hoitoon äidilleni&hänen miehelleen.
20. Huippu isovanhemmat <3 KIITOS TEILLE MOLEMMILLE <3





21. Rakastuin lasteni isään ollessani 15v
22. Hän oli ensirakkauteni
23. Olimme yhdessä 15v
24.  Hän harrasti rallia ja edelleen harrastaa.Mitenhän tää liittykään muhun?:)
25. Kannustin ja tuin harrastuksessa mielestäni aika paljon, ehkä liikaakin
26. Muistan monet rallireissut EK taipaleilta
27. Poikamme ominut isänsä geenejä.Hurjapää <3
28. Minulla oli ensimmäisenä autona Nissan Micra, jonka äiti osti itselleen mutta lopulta päätyi minulle.
29. Ajoimme Micralla todella paljon kun saimme ajokortit
30. 2 viiikkoa ajokortin saannin jälkeen ajoin Micran kyljelleen pellolle.Selvisimme säikähdyksellä



31. Olin kesätöissä kioskilla
32. Kävin ammattikoulussa kokkipuolen
33. Jonka jälkeen menin töihin Kesoilille Kotipizzan kokiksi
34. Muutin pois kotoa ollessani 20v
35. Menin karkkikauppaan töihin
36. Veera tyttö syntyi 01/2001
37. Muutimme omistusasuntoon.Ihana rivitalokoti Orimattilassa
38. Ville poika syntyi 12/2002
39. Ville oli todella allerginen ensimmäisen vuoden.Tuo oli rankkaa aikaa
40. Nautin silti äitiydestä täysillä


41. Erosimme silloisen mieheni kanssa.Klassinen tapaus kasvoimme erilleen...
42. Koin kovia aikoja, muuton lasten kanssa kodistamme.Työrintamallakin silloin sain pahan iskun sydämeen
43. Olen taistelija
44. En antanut periksi enkä anna vieläkään
45. Nousin pohjamudasta
46. Pääsin taas elämästäni kiinni
47. Löysin nykyisen mieheni <3 Tuntui hyvältä kun hän tuli elämääni
48. Elämä oli myllerryksessä, mutta päätimme onnistua
49. Mieheni otti lapseni avosylin vastaan!Varaisukki <3
50. Hän kosi minua lyhyen yhdessäolon jälkeen ja vastasin KYLLÄ <3


51. RAKASTAN MIESTÄNI KOKO SYDÄMESTÄNI <3
52. Muutimme appiukkoni taloon 3v sitten
53. Tästä on muovautunut meidän oma koti kullan kallis <3
54. Täällä asuessa olen löytänyt tuon sisustuksen ilon
55. Olen tunnettu huonekalujen siirtelijä
56. Tykkään tehdä itse sisustusjuttuja.No välillä tarvitsen kyllä myös mieheni apua <3
57. Täällä asuessa olen alkanut vapaapäivä aamuina fiilistelemään takkatulen ja aamukahvin ääressä
58. Olen aamuvirkku
59. Suunnittelen tällä hetkellä jotakin keväistä/kesäistä kotiimme <3
60. Tänään lähdenkin ostoksille


61. Koiramme kuoli 2v sitten vanhuuteen.Rakas Milla <3
62. Lapset vinkuvat lemmikkiä, koiraa tai kissaa
63. Mutta olemme päättäneet että tässä vaiheessa vain haaveilemme noista
64. Aloitan töiden ohella opiskelun elokuussa joten ei ole sitten vapaa ajan ongelmia
65. Olen ollut nykyisessä työssäni 10v
66. Tykkään kovasti työstäni
67. Jännitän syksyä kun tulee työpisteen vaihdos johonkiin toiseen paikkaan
68. Olen motivoitunut opiskeluun
69. Tänään minulla onkin vapaapäivä töistä
70. Ihana kiireetön aamu siis ollut


71. Tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta
72. Välillä olen yllättänyt perheeni 3 lajin päivälliselle/illallisella
73. RAKASTAN KAHVIA JA SUKLAATA <3
74. "Leikimme"kotona arvostele mun päivällinen perheen kanssa
75. Tuosta lapsetkin innostuvat
76. Tyttäremme tekee köksän tehtäviä usein kotona.Tietää minulle vapaita kokin hommista
77. Lohipasta on meidän perheen yhteinen herkkuruoka
78. Olemme isännän ja tyttären kanssa tehneet joskus valkosipulietanoita
79. Kokkaan mielelläni kotiruokaa.Emme tykkää eineksistä
80. Tein miehelleni kerran kengurusta ruokaa


81. Aloitimme vuoden alusta elämäntaparemontin
82. Terveellisempää ruokaa ja liikunnan lisäystä
83. Vain yksi herkuttelupäivä viikossa
84. Tuloksia jo hieman tullut
85. mutta myös repsahduksia
86. Kalorilaskurit puhelimeen ladattuina ollut hyvä juttu
87. Minulla tavoite -10 kg isännällä enemmän
88. Tänään onkin taas kuntoilua tiedossa illalla
89. Kesäkuntoon 2015 käynnissä.Hih tää on joka vuotinen juttu
90. Nyt haluan pysyvän muutoksen.Ei painon jojoilua enää


91. Kesälomareissu haaveeni on Praha
92. Olen armoton tähtifani.Vaikka tuo onkin jo OUT :)
93. Rakastan kynttilöitä ja niiden tuomaa tunnelmaa kodissamme
94. Olen ystävällinen
95. Olen iloinen
96. Olen empaattinen
97. Ainakin omasta mielestäni <3
98. Olen vilukissa
99. Hei sainpas 100 asiaa kerrottua.Kiitos KILOJEN VIEMÄÄ JOHANNALLE haasteesta <3
100. ELÄMÄSSÄNI ON KAIKKI HYVIN <3




AURINKOISTA ALKANUTTA VIIKKOA TEILLE <3

                        ~~happystarhome~~

24 kommenttia:

  1. Nuo 100asiaa kertovat hyvin sinusta ja teidän perheestä,höystettynä ihanilla kuvilla!!:) Näitä lukiessa/katsoessa meinasi jossain kohtaa tulla ihan kyynel silmään...Olette perhe joka nauttii elämästä ja yhdessä tekemisestä!♥ Täältä koko poppoo toivoo Paljon hyviä,onnen ja rakkauden täyttämiä hetkiä HappyStarHome-Kotiin!!!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos siskoseni ❤️ Voitaisiinkin nähdä kahvikupposen ääressä ja päivittää kuulumiset ❤️ Aurinkoista maanantaita ❤️

      Poista
  2. Ihana lukea tätä :) Mä olisin ollut paniikissa tämän tekemisessä. Mulle on 10 asian kertominenkin hankalaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin aluksi ajattelin etten kyllä 100 asiaa keksi millään mutta löytyihän sitä asiaa kun aloin miettimään ❤️ Mukavaa laskiaistiistaita ❤️

      Poista
  3. Ihanaa kun tartuit haasteeseen <3. Nämä oli huippua lukea! Ollaankin muuten tosi saman ikäisiä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haaste kehotuksesta ❤️ Me ollaan samikset ❤️

      Poista
  4. Lämmin tunnelma ja rakkaus perhettä sekä elämää kohtaan välittyi tänne asti - kiitos tästä! Kaikkea ihanaa teille sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️täytyy myöntää että elämä maistuu kyllä ihan mansikalta ❤️ Ihania hetkiä teillekin päin ❤️

      Poista
  5. ♥oi miten ihana postaus, kaikkineen!♥ Praha onkin kaunis kaupunki, joten suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Kiva kuulla että Prahaa suosittelet ;) Toivottavasti kesällä pääsemme käymään siellä :)

      Poista
  6. Voi miten hauska, ei tulis kyllä sataa asiaa ihan tuosta vaan :-)
    Ihana postaus kertakaikkiaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minullakin herken aikaa meni kun keräsin asioita listaan ;) ❤️

      Poista
  7. Kiva postaus! :) Näitä on aina hauska lukea niin tulee tutummaksi kirjoittaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä tosiaan tulikin aika paljon tietoa minusta&perheestäni ja elämästä ❤️

      Poista
  8. Onpas kiva haaste tosin työläs...en pystyisi listaamaan noin montaa itsestäni...
    kivoja juttuja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulta oli tullutkin tuplavastaus ❤️ Kyllä sinäkin varmasti noin paljon löytäisit asioita :) Ihanaa tiistai iltaa ❤️

      Poista
  9. Kiva oli lukea, sai kuvan sinusta positiivisena ja tasapainoisena moniosaajanaisena:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aikku ❤️ Yritän elää elämääni positiivisella ja iloisella asenteella :) Ihanaa tiistai iltaa ❤️

      Poista
  10. oi mahtava postaus, tämä pitää kopsata. Olipa kivaa lukea sinusta näitä juttuja. :)Taas tunnen sinut hieman paremmin.

    Aurinkoa päivääsi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin kirjoittaa koko elämäni tähän päivään asti voi olla kyllä että jäi vielä jotain kertomattakin ;) Ihanaa torstai iltaa Tiia sinulle ❤️

      Poista
  11. Voi kuinka suloinen postaus! Tuo nro.78 huvitti kun minulla on "lemmikkinä" etana nimeltä Morfo enkä tiedä mitä sen kanssa teen...! No en ehkä marinoi sitä valkosipulissa kuitenkaan. Se muutti viime keväänä luokseni kun ostin laventelin. Se kömpi sieltä mullasta, tullut Italiasta asti. Iloa sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :) Hauska juttu tämä :) Morfoa ei kannata kyllä marinoida valkosipulissa :) Ihanaa perjantaita sinullekin ❤️

      Poista
  12. Olipa mukavaa luettavaa! Täällä makailen vällyjen alla flunssassa ja tämä piristi!

    VastaaPoista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3