tiistai 3. maaliskuuta 2015

Hangon keksi fiilis

Hih hih voitte jo arvata tuosta postauksen otsikosta että tiedossa on jotakin ihanaa, iloista ja positiivista <3 Nimittäin eilen illalla minä olin kuin hangon keksi kun sain jotakin....:)

Kaikkihan tapahtui näin että istuimme sohvalla ja katsoimme televisiota kun yhtä äkkiä isäntäni hyppäsi sohvalta ja hetken päästä tajusin että auton perävalot vaan vilahti....Olin aika ihmeissäni että mitä tapahtui ja soitinkin isännälle perään että mitä tapahtui?mihin lähdit?Isäntä puhelimen toisessa päässä että en mä mihinkään lähtenyt kattele sä vaan telkkaa ja mä olin et lähditpäs(mä olen tunnetusti hyvinkin jäärä ja jänkkääjä ) isäntä siihen että älä suutu...no sitten hetken päästä tuli autolla takaisin ja minä olin mennyt keittiöön kokkauspuuhiin kun isäntä tuli eteeni iso pahvilaatikko kourassa jonka ojensi minulle ja minä sitten marttyyrimaisesti ai pitääkö minun vielä roskatkin hoitaa, isännän ilme oli näkemisen arvoinen kun varovasti sanoi että älä hajota pahvilaatikko vaan katso mitä siellä on......ja kun avasin laatikon mä olin taivaassa <3 Just tätä ihanaa tarjotin olin katsellut monet kerrat netistä ja isäntäkin näköjään moneen kertaan kuullut tästä koska oli tämän tilannut minulle ja kävi sen hakemassa postista <3 Kiitos <3


Tänään onkin leppoisa koti ilta minulla ja lapsilla kun isäntä lähti snooker treeneihin seuraavaa kisaa varten ja minä ajattelin ottaa ihan rennosti ja katsella illalla televisiota ja juoda hyvää suklaalattea ja herkutella tuon ihanan mansikkasuklaan pois häiritsemästä itseäni <3


TÄHTIHETKIÄ TIISTAI ILTAANNE <3

                                  ~~happystarhome~~

26 kommenttia:

  1. Ihana yllätys, on sulla fiksu mies <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli kyllä ihana yllätys tosiaan <3 Kehityskelpoinen isäntä siis, koulutus alkaa tehota <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Piristäviä nuo pienet huomion osoitukset joita välillä saa :)

      Poista
  3. Apua mikä yllätys ja mies!!! Kivaa rentoilua sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin taisin ensimmäisenä huudahtaa tuon apua :) Ilta mennyt liian nopeasti tässä rentoilun merkeissä....kääks ja ihania sisustusjuttuja netistä bongaillessa ja kun mä en osaa päättää mitä väriä tänä keväänä meidän kotona olis :)

      Poista
  4. Ihana yllätys! =) Ja ihana tarjotin. Rentouttavaa iltaa!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätys sai hymyn korviin minulla :) Tuo tarjotin on just niin mun tyylinen ja kaunis kyllä tuossa tummalla pöydällä :) Leppoisaa iltaa sinullekin <3

      Poista
  5. Oi oi mikä isäntä, täältäkin tuhannet peukut terveisenä isännälle. Ihana rakkauden teko, osaa ne miehetkin hämmästyttää. <3 ja vielä tarjotin on ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parhaimpia on nää yllätykset mitkä tulee tosiaan ihan täytenä yllätyksenä ❤️ Tuollaista tähtitarjotinta meiltä ei vielä löytynytkään ❤️

      Poista
  6. Oi mikä ihana yllätys mieheltäsi!
    Joskus ne kyllä osaa yllättää perinpohjaisesti ;)
    Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaa näköjään yllättää ❤️ Ihanaa viikkoa myös sinulle ja kauniita unia ❤️

      Poista
  7. Ihanan yllätyksen sait! Miehelle täydet pisteet :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Joo tästä tuli kymmenen pistettä isännälle 👍

      Poista
  8. Wau, mikä yllätys mieheltä ♥ ja vielä ihana tähtitarjotin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava yllätys ❤️Tuo tarjotin on kaunis, ihailin muiden blogeissa ja mietin onko liian jouluinen mutta ei ainakaan noilla kahdella harmaalla tuikkukipolla ole :)

      Poista
  9. Ihana yllätys mieheltäsi ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ❤️Olin aika ihmeissäni tästä ❤️

      Poista
  10. Voi mikä ihana muistaminen mieheltäsi!! <3 Kaunis tarjotin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijakseni ❤️ Ihana yllätys tosiaan, isäntä on siis kuunnellu että mikä piristäisi ❤️

      Poista
  11. Oih...Mä en ehkä enää pysy laskuissa kuinka monta kertaa oon joutunut toteamaan "Sulla on ihana mies...ja hyvä niin!!!"♥ Todella kaunis♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih hih ❤️ Tähän pitää todeta että mieheni on just sopiva mulle ❤️ Tuo tarjotin on kyllä ihana ja tähtikuvio lähellä sydäntä ❤️

      Poista
  12. No voi että mikä yllätys!! Sievä! ♥♡♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus olen sanonut etten tykkää yllätyksistä mutta tälläisistä yllätyksistä kyllä ❤️

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3