Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

tiistai 19. tammikuuta 2016

Tuorepuuron testausta

Tänä aamuna edelleen olen flunssainen nuhanenä ja himputin kuume voisi kerrankin nousta kunnolla jos sillä saisi tämän tukkoisuuden ja huonon olon pois.Mä olen niin huono sairastamaan, pitää vaan pötköttää sohvalla/sängyssä kun mitään ei jaksa tehdä. Ja jos jotakin erehtyy vähänkin tekemään niin hikikarpaloita puskee....No ei muuta kuin takkaan lämmittelytulet ja aamukahvia ja lepoa kehiin taas tänään <3

 
Löysin eilen sattumalta  SOPPA365.FI Aamun kerrosherkku ohjeen ja pitikin heti kokeilla tätä täksi aamuksi :)
 

Ainekset

3 dl maustamatonta jogurttia 1 dl kaurahiutaleita 1 dl mansikoita 1 dl vadelmia 1 dl mustikoita 1 rkl juoksevaa hunajaa

Valmistusohje

  1. Kokoa kerrosherkku edellisenä iltana kahteen lasipurkkiin: tee kerroksia jugurtista, kaurahiutaleista, marjoista ja hunajasta.
  2. Tarjoa annos sellaisenaan tai ravista ainekset purkissa sekaisin, jolloin saat mehevän tuorepuuron.

 
 
 
 
 
 
* Herääminen on aina paras hetki vuorokaudesta.
Olitpa kuinka väsynyt tahansa, tunnet sisimmässäsi,
että mitä tahansa voi tapahtua.
Vaikka mitään erikoista ei tapahtuisikaan,
se ei haittaa pennin vertaa.
Mahdollisuus on olemassa.Se riittää *
 
 
~~Happystarhome~~

23 kommenttia:

  1. Pakko olla hyvää, terkuttaa puurojen ystävä ja toivottaa kivaa tiistaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli hyvää, luulen että teen tuota toistekin aamupalaksi ❤️ Mukavaa pakkaspäivä tiistaita sinulle myös ❤️

      Poista
  2. Oi kuulostaa aivan superherkulle ja ihanan terveelliselle :) pikaista paranemista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina ajatellut ettei terveellinen voi olla hyvää, mut nyt tuo ajatus on tämän myötä kumottu :) Kiitos eiköhän tämä flunssa pikku hiljaa ala helpottaa toivottavasti :)

      Poista
  3. Oi tuota mie halaun testata. Kiitos ihanasta ohjeesta.
    Menehän viltin alle lepäämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin ainakin, kannattaa kokeilla ja tuota ohjetta voi muunnella omien makumieltymysten mukaan ❤️ Täällä mä sohvalla pötkötän fleecepeiton alla :)

      Poista
  4. Minulla on tuorepuurot kokeiltavien listalla, mutta vähän arveluttaa, kun en muutenkaan niin puurojen ystävä ole... Sinun ohjeesi kuulostaa herkulliselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli hyvä testaus tuorepuurojen maailmaan, itsellekkin uusi tuttavuus :)

      Poista
  5. Näyttääpä niin hyvältä ja terveelliseltä! Kiva ohje! Kivaa iltaa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkullinen ja terveellinen aamupala olikin :) Mukavaa keskiviikko iltaa ❤️

      Poista
  6. Tehokas aamuinen herkku!
    Pitää pitkään varmasti kylläisenä myös!
    Täytyykin kokeilla, kiitos ohjeesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tätähän voi muutella omien maku mieltymysten mukaan vaikka miten vaan :)

      Poista
  7. Paranemisia sinne kovasti. Flunssa kestää aikansa, vaikka kuinka haluaisi nopeauttaa. Vitamiinia ja viihdykettä kehiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo minä jo olen niin kyllästynyt sohvailuun, mutta ei ollutkaan pöpö vielä taltutettu vaikka tänään jo ehdin niin ajatellakin...huomenna taas lääkäriin :(

      Poista
  8. Ihanan terveellinen herkku <3 Voih sinun flunssaasi, kurjaa että juuri kun ehtii hitusen iloita että sitä alkaa paranemaan niin sitten se viheliäinen flunssa sanookin että ei vaineskaan :( Mulla meni joulu ja uusi vuosi peiton alla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein tätä täksikin aamuksi :) Sais tämä flunssapöpö nyt päättää että ollako vai eikö olla :) Täytyy lähteä käymään lääkärissä ja hakea lisää droppeja pöpön taltutukseen :)

      Poista
  9. Mä olen kanssa puuroihminen. Arkena usein ei aamuisin jää aikaa puuronkeittoon, mutta joka viikonloppu aamupalalla on puuroa. Pitääkin kokeilla tätäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä kannattaa kokeilla kun pitää valmistaa jo illalla ja aamulla pääsee heti nauttimaan :) Mä olen aloittanut vuoden alusta melkein jokaisen aamun kaurapuurolla johon olen laittanut edellisenä iltana chia siemeniä, täytyy kirjoittaakin tuosta ohje tänne kun on muitakin puuroihmisiä täällä :)

      Poista
  10. Tuota pitääkin kokeilla!:)) Paranemisia sinne♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla ❤️ Joo vuodelevossa ollaan ❤️ Nyt onkin aikaa lueskella blogeja ja inspiroitua kevääseen ❤️

      Poista
  11. Täytyykin testata tuota :) Meillä aina mies tekee aamulla smoothien, mutta tämä olis kiva välipala mulle ja tytölle :) Mukavaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli itselle mukava vaihtoehto puurojen tilalle, vaikka kaurapuuro onkin aina yhtä hyvää :) Leppoisaa torstai iltaa ❤️

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3