tiistai 17. toukokuuta 2016

Vauhdikas viikon aloitus

Nimittäin eilen töiden jälkeen heitinkin suoraan lenkkikuteet niskaan ja lähdin käymään kuntoilemassa, aika rapakuntoon olen itseni taas päästänyt ja en ole huolehtinut itsestäni ja kunnosta talven aikana muuten kuin syöden lisäkiloja ;(


Kävellessä seurasin säätä että alkaako sataa ja käännynkö takaisin mutta ilma tuntui vaan koko ajan parantuvan ;) 


Ihanaa on ulkoilla/kuntoilla kun kaikkialla on niin kaunista ja vihreää....houkuttelevaa :)


Nää minun valitsemat lenkkipolut on tuollaista rauhallista metsätietä, saa ihan rauhassa lenkkeillä.Harvemmin tulee ketään vastaan ja jaloille tuo hiekkatie on kyllä paljon parempi kuin asvaltti :)


Kotiin saapuessa yllätyin että matkaa kertyikin miltei kymmenen kilometriä ;) Nyt on taas tämä kuntoilu lähtenyt käyntiin ja tiedättekö mitä mä oon niin ylpee itsestäni sillä mä olen ollut yhden viikon sokerittomalla linjalla, karkkilakossa :) Mä oon aina just ehkä viikon pystynyt olemaan ja sitten se Fazerin sininen on kaupan hyllyllä houkutellut, mutta nyt mä oon huomannut miten paljon paremmin mä jaksan ja ei tuu sellaisia väsymys kohtauksia mitä on tullut varmasti sokeria syödessä :)


Mä oon opetellut syömään noita proteiinipatukoita ja vitsi hei miten niistäkin on nykyään tehty hyviä, nehän on kuin suklaata ja herkkua :) Ehkä tässä on tullut vähän sellainen ryhtiliike tarpeelliseksi sillä Veeralla on kesällä rippijuhlat ja olisihan ihan kiva että minäkin mahtuisin johonkin kivoihin juhlavaatteisiin.Minulla onkin yhdet niin sanotut motivaatiohousut odottamassa jospa ne mahtuisi sitten jalkaan :) Ja miten ihana uutinen onkaan että siitepölyt alkavat helpottaa joten väsymys taitaa pikku hiljaa taas väistyä ja pääsee nauttimaan energisestä ja vähän paremmasta olosta <3
Tarkoitukseni on ruokavalion ja liikunnan avulla saada itselleni pirteyttä, iloa ja energiaa <3





Iloisin tiistai aamu toivotuksin lähden aamukahvin pariin ja aamutoimiin <3

IHANAA TIISTAITA <3

HAPPYSTARHOME






















16 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon, tuo kuulostaa kyllä tosi hyvältä, monelta eri kantilta. Täällä on toinen jonka pitäis tehä just toi sama minkä sä oot tehnyt. Mutta mulla on aina se sama tekosyy/oikea syy, että kun toi selkä on niin kipeä, niin ei pysty. Mutta pitäs tehä monta pientä lenkkiä per päivä, kun ei pitkiä lenkkejä pysty. Mulle ei noi karkit oo ongelma, onneks.
    Mutta kymmenen pistettä sulle, oot kyllä reipas. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minullakin on usein lopahtanut tää kuntoilu intoilu parin viikon jälkeen viimeistään ja herkut tullut takaisin mutta nyt ajattelin että haluan muutosta itseeni ja jatkettava kuntoilua ja nyt onkin hyviä lenkki ilmoja onneksi luvassa :)

      Poista
  2. Jihuu hyvä sinä ja eikö olekin hyvä fiilis. <3 Yhtä mukavaa tätä viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä fiilis tullut jo nyt ja mikä parasta mahakipu oireilut on ovat melkein kokonaan hävinneet joten on tuolla ruokavaliolla siis väliä :) Kivaa viikkoa sinulle Tiia ❤️

      Poista
  3. Tutulta kuullostaa! Kyllä pitäisi vaan lähteä eikä jahkailla! Mikä siinä onkaan että pitkä talvi tulee vietettyä vähän niinkuin horroksessa. Ja miten kivalta lenkin jälkeen tuntuukaan ja sitä ihmettelee miksi ei ole tullut lähdettyä liikkeelle. Ja ne herkut vetää puoleensa. Mulla myös siitepöly väsyttää. Nyt on sadellut vettä niin on ilma jotenkin raitistunut. Tsemppiä! Toivotaan että pääset tavoitteeseesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päätin lopettaa jahkailut ja opettaa itselleni tavan ettei lenkki ole pakkopullaa ja nyt yritänkin etten enää lähde illalla myöhään kun alkaa jo väsymys painaa vaan suoraa töiden jälkeen tai ainakin alkuillasta niin ei tule paineita kotihommista jne....nyt kun koulussakin on taukoa niin ehtii panostaa itseensä :)

      Poista
  4. Mahtavaa :) Fiilis on aina mahtava lenkin jälkeen, kun vaan saa itsensä patistettua sinne :) Iloa viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on hymy herkässä kun lenkiltä kotiutuu ja huomaa että taas tuli kuntoiltua, minä olen nyt ajatellut että viikossa 3-4 lenkkiä on hyvä aloitus määrä..Saas nähdä kyllä miten sitten saa itsensä lenkille kun tihkuttaa esim vettä ;)

      Poista
  5. Hyvä Elina, siitä se lähtee! Mä olen kans yrittänyt ryhdistäytyä...vaihtelevalla menestyksellä ;). Tsemppiä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Satu <3 Tsemppiä sinnekin kuntoiluun ;)

      Poista
  6. Juuri kirjoittelin omaan blogiin, että mikään ei tuo niin hyvää oloa kuin treeni! Ja tosiaan ulkona lenkit ovat parhautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin tulla lukemaan postauksesi <3 Ulkoilu on ihanaa tähän aikaan vuodesta kun kaikkialla on niin kaunista ja vihreää :)

      Poista
  7. KÄÄK, laita äkkiä tulemaan mullekkin tuota virtaa ja itsekuria koska sillä alkaa jo olemaan kiirus :D Turvottaa, lihottaa, hirmuinen sokerikoukku menossa ja mitään ei jaksais niinku ennen.. Mietin että tätäkö se 40 vuoden rajan ylitys nyt on... Apua, hirmuinen halu ois vaikka ja mitä mutta sohvalta ei vaan jaksais niitä lähteä toteuttamaan, siis liikunnan ja ravinnon puolelta.. Mutta mä yritän!! :) Kivaa viikon jatkoa sulle ja hirmu tsempit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoituksesi on niin tutun kuuloista <3 En minäkään tähän ehkä yksin pystyisi näin hyvin mutta kun tuo miehenikin pisti itselleen ruokavalion uusiksi ja viime viikolta tippuikin kiloja pelkän ruokavalion ansiosta niin motivoi itseäkin sitten kuntoilemaan ja kun kumpikaan ei herkuttele niin syödään yhdessä vain porkkanoita <3 Mut parantelehan sinä selkäsi ennen kuin mielitkään mihinkään lenkille ja hei vielä on kesää kuitenkin aikaa että ehtiihän tässä ryhtilikkeen ottamaan ;)

      Poista
  8. Ihanan energinen postaus♥ Tsemppiä kovasti teille kummallekkin♥ Kohti kesää mennään ja tuo lenkkeily on kyllä mahdottoman mukavaa...vauhdilla kuin vauhdilla:)) Mukavaa vkon jatkoa HSH kotiin!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos teille hyvistä tsemppailuista ja vinkeistä ruokavalion suhteen ❤️Ja lenkkiseurasta joka aina valmiina ❤️ Ihanaa loppu viikkoa ❤️

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3