Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

lauantai 11. kesäkuuta 2016

Näin kävi viime torstaina

Minulla oli lyhyt työpäivä ja olin puhellut ääneen edellisenä päivänä että sitten voisimme siivota kun tulen kotii töistä jo puolen päivän aikaan :)
Hieman hymyilytti sillä husbandos rupesi melkein heti kotiin mentyäni vaihtamaan työvaatteitaan päälle ja lähtikin vasta sitten töihin, Ville oli kaverillaan hakemassa polkupyöräänsä jonka oli edellisenä päivänä sinne jättänyt ja Veerakin oli tulossa kaveriltaan kovaa vauhtia kotiin mutta voih kun polkupyörästä irtosi ketjut ja matkahan sitten kestikin ;) Öö olikohan nää jotenkin oikeita syitä vain olikohan jotain keksittyä ettei tarviis siivota :) <3






No kaikki ketkä minut tuntee niin tietää että minä olen ihminen joka tykkää kun on siistiä ympärillä ja tavarat paikoillaan ja ei se sitä tarkoita etteikö meilläkin oli sotkuista ja elämän tuomaa pölyä mutta  tykkään kyllä vaikka kerran viikossa siivota ja nyt noita lattioita saakin imuroida ja moppailla kun jokaisesta ovesta kuljetaan sisään ja ulos :)




Hei meillä on kaikkien makuuhuoneissa nyt parisängyt ja on muuten ihanaa kun lapsilla on yövieraita niin ei tarvitse enää viritellä jokaiseen nurkkaan patjoja vaan voi pedata kaverille pedin lasten viereen ;) 
Huomenna mulla onkin päivä vapaata, sitä niin sanottua omaa aikaa sillä husbandos lähtee aamuyöstä töihin ja lapset ovat isällään tämän viikonlopun ja tulevat vasta huomenna illalla joten mulla on siis käty=kämppä tyhjä kuten lapset aina asian ilmaisee ehkä mä teen jotain maalailu puuhia sillä mä oon löytänyt valkoisen värin sisustusväriksi ja nyt tekisi mieli sutia ihan kaikki valkoiseksi ;)Täytyy toppuutella itseään :) Ja ei ehkä tekis pahaa kyl huomen vaan ollakin ;) Ihan kuin mä osaisin ;)




MUKAVAA LAUANTAI ILTAA JA LEPPOISAA SUNNUNTAITA <3

HAPPYSTARHOME

12 kommenttia:

  1. Teillä on niin nättiä! Älä vaan kaikkea ala valkoiseksi maalata :)
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sentään kaikkea maalaa,pitää vähän toppuutella itseään :) Hyvää yötä ja leppoisaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  2. Siistissä ja kauniissa kodissa viihdytään ♫
    Ihanaa viikonloppua Sinulle Elina ~♥~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ❤️Nyt on mukava puuhailla on kaikki on järjestyksessä taas :) Leppoisaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  3. Ihana tuo keittiön mustavalkoinen matto! Itse tykkään myös siivota, ja joskus kun inspis iskee, niin tulee tehtyä vähän turhankin tarkkaa työtä. Siivous kestää koko päivän...Hyvää tulevaa sunnuntaita ja käy osallistumassa mun blogiarvontaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuva taitaa vääristää väriä sillä tuo matto onkin harmaa-valkoinen :) Kärkkäiseltä löytyi kerran alennuksessa ja hetihän oli ostettava :) Leppoisaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  4. Teillä on niin kaunista!!!
    Hyvää sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Nyt tuntuu kuin huonekalut olisivat jotenkin loksahtaneet just hyvin paikoilleen sillä tällä järjestyksellä on menty jo jonkin aikaa :) Mukavaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  5. Niin nättiä teillä. Hyvää sunnuntaita ja mukavaa omaa aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Tää oma aika onkin oikeastaan ihan mukavaa ja tää kiireettömyys ❤️Leppoisaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  6. Teillä on kyllä niiiiin kaunis ja tunnelmallinen koti♥ Taitaavat vaan hävitä jaloista jotta saat rauhassa "toteuttaa" itseäsi:)) varmasti monta kertaa siinä siivoillessa on tullut idea niistä huonekalujen siirtelyistä..ja ihanahan se on sitten puhtaassa kodissa nostaa töppöset ylös ja juoda vaikka kupponen herkku kahvia♥

    VastaaPoista
  7. Mulla tuli eka kerran valkoinen inspis joskus 80-luvun lopulla ja mä maalasin kaiken valkoiseksi, siis kaiken! Mummon vanhat puutynnyritkin ja sit mua kadutti jossain vaiheessa. Nyt sentään olen jättänyt vanhan harmaan puun rauhaan :)

    VastaaPoista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3