perjantai 25. marraskuuta 2016

Mä tein sen oikeesti

Tänä aamuna kasasin viimeisen näyttöni tutkintosuunnitelman ja tähän näytön osaan tarvittavat paperit kassiin ja lähdin varmoin ja hyvillä mielin&askelin kohti työpaikkaani jossa minua heti odottikin näytön loppuarviointi.


Näyttöni oli tämän viikon maanantaina ja tiistaina, viime viikonloppuna jännitin todella paljon että pääsenkö näyttöön ollenkaan sillä silmäni olivat vielä niin kipeät, pelkäsin jo että joudun perumaan koko näyttöön menon.Mutta antibioottikuuri on purrut ja silmät ovat alkaneet parantua.

Arvioinnissa oli 3 ihmistä arvioimassa osaamistani ja miten tuntuikin pitkiltä minuutit kun arvioijat miettivät arvosanaani ja minä odotin sitä oven takana.....

NYT ON MIELENI TEHNYT HYPPIÄ JA POMPPIA ILOSTA JA ONNESTA <3Sillä pääsin viimeisestäkin näytöstä läpi ja minun lasten ja perhetyön perustutkinto/lastenohjaaja on nyt suoritettu, jään vaan odottelemaan todistusta :)

😃


Opiskeluni töiden ohella on ollut aika ajoin todella rankkaa ja motivaatiokin oli joskus kieltämättä hiukan hukassa väsymyksen ja kiireen takia, mutta nyt minulla on ammattitaito päivitetty työnantajan vaatimalle tasolle.



Tahdon kiittää opiskelukavereitana, työkavereitani, pomojani ja ennen kaikkea omaa rakasta husbandostani ja lapsiamme jotka kannustivat ja tukivat opiskeluani.Tänään minulle onkin kuulema tiedossa ihana viikonlopun aloitus taidamme hieman juhlistaa saavutustani <3




OLEN ONNELLINEN <3


IHANAA VIIKONLOPUN ALKUA JUST SULLE MYÖS <3


HAPPYSTARHOME




31 kommenttia:

  1. Onnea hei, hienosta saavutuksesta! Tiedän, että on rankkaa opiskella työn ohessa. Itsekin suoritin ammattitutkinnnon töitä tehden. Mutta tiedän myös kuinka mahtava fiilis oli, kun kaikki oli tehty! Rinta rottingilla eteenpäin!
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on huippufiilis kyllä ja olen itsestäni ylpeä <3 Mukavaa viikonlopppua <3

      Poista
  2. Mahtava saavutus, paljon onnea. Rentoa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Oikein paljon onnea sinulle ♥ ja mukavaa viikonloppua & pikkujoulua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Leppoisaa ensimmäistä adventtia 😍

      Poista
  4. Oikein paljon onnea sinulle♥ ja mahtavan ihanaa viikonloppua♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Hyvää adventtia ja leppoisaa sunnuntaita ❤️

      Poista
  5. Suuret onnittelut ja hatunnosto. Ihminen joka perheen ja työn lisäksi löytää aikaa opiskeluun, on superwoman! Hui on sinua mahtanut jännittä, jihuu läpi meni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon superwoman tarvittaessa ❤️ Ihanaa adventtia ❤️

      Poista
  6. Onnea todella paljon!! Ei ole helppoa yhdistää opiskelua ja perhettä, mutta siellä on näköjään onnistuttu. Mukavaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️Ei ollut aina ihan helppoa mutta mä tein sen ❤️Hyvää adventtia 💕

      Poista
  7. Aivan mahtavat onnittelut sinulle Elina!! <3 Suuri rutistus on nyt takana ja voit rauhassa rentoutua joulunaikaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️Hyvää joulun odotusta ja adventtia ❤️

      Poista
  8. Lämpimät onnittelut saavutuksestasi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mukavia marraskuun viimeisiä päiviä <3

      Poista
  9. Sylintäydeltä Onnitteluja ja halauksia!! <3 olet sinä tosiaan melkoisen urakan suorittanut ja hienosti olet jaksanut!!! Kaikkea hyvää nyt ja tulevaisuuteen <3

    VastaaPoista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3