Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

tiistai 14. maaliskuuta 2017

Hitti vai huti, minusta hitti

No niin nyt kun olen trikookuteet saanut takaisin kaappiin ja sen "villityksen"lopetettua niin seuraava onkin tää ihanaakin ihanampi Dc fix muovi....iiks miten kivaa sisustuksessa 😊


Keittiöön mennessäni viime viikolla mulla pisti niin silmään noi pähkinän väriset baarijakkarat tossa keittiösaarekkeen edessä et mielessä on käynyt josko niitä vähän maalais vaikka kalkkimaalilla, tuliskohan hyvä? 😊


Keittiöön on tullut vaaleutta nyt paljon kun otin tuolta välitilassa olleet kuormalavahyllyt pois  jotka olin petsannut tummalla pähkinä petsillä.Mutta nyt kaipasin kuitenkin jotakin  tuohon keittiöön....

Ja arvatkaapa mitä mä keksin......


Lauantai aamuna kun vein rakkaan husbandoksen Lahteen snookerkisoihin niin kappas Lahden Kärkkäisellehän sieltä kotimatkalla kaarsin ja oikeesti tää Dc fix oli niin kutsuvan näköisesti siellä hyllyllä et mä tiesin mitä mun ostoskoriin tipahti, rulla maksoi vain 3.90 e halpaakin viel tää mun sisustelu taas 😀


Tää on kyllä mun mielestä ihan hitti 💝Mä tykkään tosi kovasti tosta marmorikuvioisesta Dc fix muovista ja sittenhän kun tuota muovia jäi niin laitoin tv tasoonkin tuota samaa muovia.Täytyykin siitäkin napata kuva tänne 😉

Tällä viikolla onkin hei hulinaa sillä lauantaina on mun 40v syntymäpäivä 💝Mä oon niin inskana kun olemme rakkaan husbandoksen kanssa kutsuneet kavereitamme synttäriherkkuja maistelemaan ja juhlimaan kotiimme synttäreitäni.Mä en muista olenko mä koskaan edes itseäni juhlinut mutta nyt on aihetta 💝

Mulla ei ole mitään ikä kriisiä, mä olen oikein onnellinen just näin ja tottakai välillä tulee niitä murheita/surullisia hetkiä ja ei tää elämä aina oo mitään pää pilvissä meininkiä mutta sen mä olen viimeisen 10 vuoden aikana oppinut että mulle perhe on ihan täys 10 ja tärkein maailmassa 💘Lapset ovat niin ihanan isoja ja vitsi miten taas viikonloppuna ovat autelleet minua näissä sisustelurojekteissa,tietävät että tää sisustelu on äitin harrastus 💖Ja sitten on tuo minun rakas husbandokseni joka hyväksyy minut täysin omana itsenäni ja huomioi ja näyttää oman välittämisensä ja rakkautensa minulle täysin 💞Joten ei tässä voi kuin nauttia elämästään 💖


IHANAA TIISTAI AAMUA JA TÄSTÄ VIIKOSTA TULEE IKIMUISTOINEN, MÄ TIEDÄN SEN 💞



⭐ HAPPYSTARHOME Elina ⭐

39 kommenttia:

  1. Hitti ehdottomasti :)
    Itsekin olen tuolla samalla menetelmällä tuunaillu keittiössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa tuunailua ja oli tuo niin helppo laittaakin :) Mukavasti tuo ilmettä ....
      Mukavaa tiistai iltaa :)

      Poista
  2. Hitti minunkin mielestäni. Tykkään!👍
    Sinulla onkin mukavaa tiedossa. Ystävien kanssa vuosien juhlistaminen on niin parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vain 4 yötä enää juhliin ja syntymäpäivään, odotan kyllä jo kovasti <3
      Parhaiden kavereiden kanssa on mukava juhlia näinkin upeaa syntymäpäivää :)
      Ihanaa tiistai iltaa :)

      Poista
  3. Onnea 40: kymmpiselle♥ En ymmärrä niitä, joilla on joku ikäkriisi??? Heidän elämä ei ole helppoa, kun se ikä karttuu jokaiselle....heillekkin..:)
    Hitti on minustakin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jo näin etukäteen :) Joillekin tuo kriisi vaan tuntuu iskevän :) Kyllä ikää tulee joka vuosi vaan lisää ja hyvä niin <3
      Mukavaa tiistai iltaa :)

      Poista
  4. Todellakin hitti! Tulipa hieno ja antaa särmää paljon! Ihanaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo antaa ilmettä tosi paljon enemmän kuin ennen kuvassa näkyvä valkoinen levy....
      Aurinkoa tiistai iltaan <3

      Poista
  5. oi, täydenkympin hitti ♥
    Ihanaa tulevaa syntymäpäivää Sinulle Elina ♫~♪~♥~♪~♫

    VastaaPoista
  6. Hauska ja piristävä postaus, ihan tarttuu tuo sinun innostuksesi ja iloisuutesi. Ei ole huti, vaan todellinen hitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos postaus tuo iloa ja innostusta <3 Dc fix on mun uusi rakkaus :)

      Poista
  7. Tuli tosi hienon näköinen. Munkin tekis mieli laittaa uusiks telkkaripöydän. Mä kyllä maalasin sen, mut oli vähän märkä kun iskin siihen ton telkun. No jättihän se heti jälkensä.
    Sinun projektisi onnistui hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuullostaa hyvin tutulta että tulee liian nopeasti laitettua jotain maalatulle pinnalle :( Tuolla dc fixillä päällystin tv tasona toimivat lipastot ja niistäkin tuli kivat ;)

      Poista
  8. Sopii hyvin tuo marmorikuvio nuiden mustien tasojen kanssa, eli hitti! :) Oikein mukavia juhlia sinne ja onnea uudelle vuosikymmenelle siirtyessäsi! Hyvä asenne, mitä sitä kriiseilemään, ikä on vain numeroita! Ja mukava että perheesi on mukana sisusteluissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kivaa säväystä tuohon keittiösaarekkeeseen tuo tuunaus 😁Kiitos ❤️Ihana on järjestellä juhlia ja pääatä uudelle vuosikymmenelle ystävien saattelemana ❤️

      Poista
  9. Hitti ehdottomasti!
    Tuolla nopeasti vaihtelua ja eikä maksakaan paljon;)
    Paljon onnea synttärisankarille♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja peittävää tuo Dc fix on kun päällystin tvtasona nyt toimivat lipastot ja ei kuulla sieltä alta vanha pinta 😁
      Kiitos onnitteluista ❤️

      Poista
  10. Saitpa kivan muutoksen aikaan ja vielä pienellä rahalla!
    Toivottelen oikein hyviä 40-synttäreitä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo rulla ei montaa euroa maksanut ja siitä se ajatus sitten lähtikin :) Kiitos onnitteluista <3

      Poista
  11. Todellakin hitti!! On kyllä hieno!!!♥ Teillä on niiiiiiin kaunis koti ja kaikkia hauskoja ideoita pullollaan...Ihana lukea kun elämäsi on niin mallillaan♥ Hyvää juhlaviikonloppua♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän oman kodin sisusteluun vähän niinkuin hurahtaa <3 välillä ;) Kiitos kun kävitte juhlistamassa isoa päivääni <3 Aurinkoista uutta viikkoa sisko rakas sinulle <3

      Poista
  12. Tuohan onkin tosi hitti! Kaikkea kivaa aina keksitkin :)
    Ihanaa synttäriviikonloppua ja valtavasti halionnitteluita täältä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina välillä tulee mieleen jotakin tämmöistä tuunailua ;) Kiitos onnitteluista <3

      Poista
  13. Hittien hitti! Mukavaa synttäripäivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä nää ideat tosiaan hittejä ;) Kiitos onnitteluista <3

      Poista
  14. Ehdottomasti hitti.. tuunaaminen on mukavaa puuhaa. Ihanaa syntymäpäivää sinulle halauksien kera:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuunailu on mun lemppariharrastus :) Kiitos onnitteluista <3

      Poista
  15. Ihania ihania synttäreitä tälle päivälle ja ehdottomasti hitti, tuli mukavaa eloisuutta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista <3 Juhlat on ohi ja elämä 40v alkanut ;)

      Poista
  16. Ehdottomasti hitti! Ja paljon onnea ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on kiva kun tulee näitä sisustushittejä ;) Kiitos onnitteluista <3

      Poista
  17. Vastaukset
    1. Tuo kuvio oli jotenkin niin houkutteleva ja näyttää kyllä hyvältä tuossa saarekkeessa :)

      Poista
  18. Tosi kiva tuli!
    Ja onnittelut synttärisankarille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla Dc fixillä saa kivasti muutosta aikaiseksi?Kiitos onnitteluista <3Mukavaa maanantai aamua :)

      Poista
  19. Kiva uusi ilme tuli tuolla dc-fixillä. Minäkin olen hurahtanut nyt siihen täysin. Edullinen tapa uusia kodin pintoja :)

    VastaaPoista
  20. Sinä olet kyllä todella tarmokas ja puuhakas ilopilleri! Ihana lukea sun positiivisia tekstejäsi!! Näistä sinun jutuista oikein huokuu se, miten onnellinen ja tyytyväinen olet elämääsi. ♥

    Hurjasti onnea tulevalle synttärisankarille!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korjaus: siis sullahan olikin jo synttärit, eli onnittelut jälkikäteen!! ♥♥♥

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3