Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

sunnuntai 14. toukokuuta 2017

IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ 


Kun minä "synnyin"äidiksi reilu 16 vuotta sitten ensimmäisen kerran en voinut kuvitellakkaan mitä kaikkea äitiys tuo tullessaan, olin ihmeissäni kaikista niistä tunteista joita äitiys minussa herätti 💖Ja miten niin pieni vauva voikin tuoksua niin vauvalta ja oli niin pienoinen että äitiyden "emovietti"heräsi siitä hetkestä kun sain Veeran viereeni ensimmäisen kerran 💖



Pari vuotta Veeran syntymän jälkeen sain kokea äitiyden uudestaan jolloin syntyi Ville, voi miten vauhdikas kaveri olikin jo syntymästään asti ja muistan Veeran tulon sairaalaan katsomaan pikkuveljeä, Veera sai ottaa pikkuveljensä syliin ja muistan kun hän katsoi minua ja sanoi äiti saanko viedä vauvan kotiin 💕


Äitiys on minulle ollut yksi elämän ihanimpia asioita joita olen saanut nauttia, lapset ovat tuoneet elämään joka päivä iloa ja onnea.Villen alku vuosien rankat sairaalajaksot allergioiden takia,muutti minua ihmisenä ja äitinä.Opin ymmärtämään lasten merkityksen ja sen että heitä rakastaa koko sydämestään 💖Rakastan teitä Veera ja Ville 💝


💞 Olen kantanut lastani mahassa, nukutin häntä rinnallani.
       Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.
      Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä
       saadakseni hänet nukkumaan, mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun.
      Kun katson peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla ÄITI.💖

      OLEN YLPEÄ ÄITI 💞


IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE MAAILMAN ÄIDEILLE, NAUTITAAN 💖


⭐ HAPPYSTARHOMEN ONNELLINEN ÄITI ELINA ⭐

 

26 kommenttia:

  1. Ihania ajatuksia ja muisteluita äitiydestä. Samanlaisin ajatuksin minäkin, päivääkään en vaihtaisi pois ja lapset ovat olleet parasta elämänkoulua. Ihanaa äitienpäivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen päivä on kyllä äitienpäivä ❤️Aurinkoista äitienpäivää ❤️

      Poista
  2. Äitiys on ♥ Aurinkoa ja iloa äitienpäivänä ♥

    VastaaPoista
  3. Äitiys on IHANAA ❤ Hyvää Äitienpäivää Sinulle ❤

    - Suvi -

    VastaaPoista
  4. Äitinä oleminen ihanaa!
    Hyvää äitienpäivää!💐

    VastaaPoista
  5. Iloa ja Onnea Äitienpäivääsi!💟

    VastaaPoista
  6. Sydämellistä äitienpäivää <3

    VastaaPoista
  7. Kauniisti kirjoitit, mukavaa äitipäivää sinnekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava oli viettää äitienpäivää ❤️Nyt kohti uutta viikkoa taas 😍

      Poista
  8. Hyvää äitienpäivän iltaa <3 Äitiys on ihana lahja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maailman parhaimpia lahjoja tosiaan tuo äitiys ❤️

      Poista
  9. Ihana kirjoitus, voin allekirjoittaa ihan samat tunteet. Oikein hyvää äitienpäiväiltaa sinulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitiys tuo monenlaisia tunteita ❤️😍Ihanaa olla äiti ❤️

      Poista
  10. On ollut kyllä ihana päivä tänään. Kakkua syöty kolmessa paikassa. Parasta on ollut nähdä omat lähimmät kolmessa sukupolvessa.

    VastaaPoista
  11. Myöhäisät äitienpäiväonnittelut. Toivottavasti päivänne oli ikimuistoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️Oli oikein onnen täyteinen päivä ❤️Kivaa tiistai aamua 😁

      Poista
  12. Vastaukset
    1. Tälle viikolle onkin luvattu näitä aurinkoisia päiviä ❤️Ihanaa ❤️

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3