Blogini seuraajat&lukijat ✨

Tietoja minusta

Oma valokuva
Blogin ääressä hääräilee 40 v positiivinen, elämänintoa täynnä oleva vaimo ihanalle miehelle ja äiti kahdelle teini ikäiselle lapselle⭐️ Tervetuloa mukaan ⭐️ ~~ Happystarhome emäntä Elina~~⭐️

torstai 4. toukokuuta 2017

Nyt on jo toukokuu

Näin on taas tosiaan kuukausi vaihtunut ja niin vauhdikasta on ollut tämä kuun vaihtuminen että en ole täällä blogin puolella ehtinyt kuin pari kertaa pikaisesti käydä kommenteihinne vastaamassa, anteeksi 💖Luulen että nyt kesä aikaan muutenkin bloggailuni ovat vähän fiiliksen varassa, sillä nyt on niin monta ideaa muhimassa ja nämä aurinkoiset ilmat ovat houkutelleet ulkohommiin ja tämä koneella istuminen on saanut odottaa ja saa odottaa, mutta toivottavasti ette häviä sieltä ruutujen toiselta puolelta vaikka postaus väli harvenisi 💖


Tällä mietelauseella voimmekin toukukuun viettää Happystarhomessa, en ole haikailemassa minkään mukamas paremman perään tai tyytymätön mihinkään elämässäni.Kuinka kliseeltä kuullostaisikin niin kyllä olen tyytyväinen ihan tähän meidän perheen arkeenkin 💝On iso asia osata nauttia just siitä omasta elämästäni ja huomata miten paljon siihen mahtuukin hyviä,onnen asioita 💜Tottakai ainahan ei elämä mene sillai kun olet sen suunnitellut tai ajatellut ja kyllä niitä alamäkiä,ylämäkiä,tasaista tasannetta ja huimia pudotuksia ja pilviin kurkottelujakin löytyy minusta mutta tällä hetkellä ja just tällä fiiliksellä, mä oon tyytyväinen elämääni 💜

Tässä toukokuun ensimmäisinä päivinä mä olen parina iltana ennen nukkumaan menoa tehnyt ontelokuteesta mattoa, joo-o kuulitte oikein 😂sillä näitä kuteita löytyykin meiltä.Muistatte ehkä kun kerroin että tein keittiöön matot, no en mä ollutkaan tyytyväinen lopputulokseen joten ontelokuteet sai uuden elämän taas 😊


Mä eksyin johonkin virkattu matto sivulle ja sieltä olin lukevinani ohjetta, mutta eipä kulunut kauaa kun en enää muistanut millä rivillä olin ja mitä piti tehdä 😀😁niin päätin sitten itse vaan tehdä ympyrän maton pylväillä ja hei en mä olisi ikinä uskonut että tää tosiaan onnistuu, ei kuprua ja jopa noi raidat on jotenkin mukamas tosi hyvin suunniteltu vaikka onkin maton teon edetessä vaan tehty kun siltä on tuntunut 😀


Painava tästä matosta tuli ja tuo minun rakas husbandos jo hieman tuskasteli kun näki että matto tosiaan syntyi, sillä tietää hänelle kesälle taas maton pesupuuhia 😘


Olohuoneessa olen taas myllännyt tuota järjestystä sillä vihdoin viimein kesäkuussa saapuu meidän uusi sohva ja nojatuoli ja en nyt sitten ole vielä ihan varma järjestyksestä, onneksi tämä kuukausi aikaa taas pyöritellä näitä huonekaluja 😆

MUTTA MITÄS SANOTTE MATOSTA?SOPIIKO TEIDÄN MIELESTÄ TUOHON LEPONURKKAUKSEEN?EIKÖ KUITENKIN NÄYTÄ IHAN HYVÄLTÄ PYÖREÄLTÄ MATOLTA ? 😍😃💜


IHANIA TOUKUKUUN ENSIMMÄISIÄ PÄIVIÄ, NAUTITAAN AURINGOSTA JA LÄMPÖISISTÄ ILMOISTA SILLÄ TAKATALVEA ON VIELÄ ENNUSTETTU TÄNNEKIN PÄIN ENSI VIIKOLLE 😱


⭐ HAPPYSTARHOME ⭐

32 kommenttia:

  1. Wau!
    Tosi hieno matto!
    Ihanaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mitähän seuraavaksi ;) mukavaa viikonloppua <3

      Poista
  2. Tosi kiva matto! Sinäkin olet noita virkkaajataitureita! Minä en osaa virkata, mutta rakastan kaikkia virkattuja juttuja.
    Ihania kevätpäiviä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä luulin etten mä kyllä osaa mitään virkata mut näköjään ehkä vähän :) Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  3. Hyvä tuli. Minä en ole uskaltautunut mattoa virkkaamaan. Jos en saisikaan sitä valmiiksi tai tulee kupruja. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuohon matontekoon jää koukkuun ja minäkin sen päätin tehdä nopeasti jottei jää tekemättä :) Aurinkoista viikonloppua <3

      Poista
  4. Hieno tuli! Aurinkoista toukokuuta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ihania toukokuun päiviä sinulle myös <3

      Poista
  5. Aivan ihana matto!
    Minulta ei olisi kyllä onnistunut...
    Onnellisen aurinkoisia toukokuun päiviä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä minäkin jännitin että onnistuuko mut onneksi olin lopputulokseen tyytyväinen :) Tänne piti tulla takatalvi mutta tänään näyttää olevan ihana aurinkoinen kevätpäivä <3

      Poista
  6. No on hieno matto :) Itse en varmasti saisi tuollaista aikaan. Onhan siinä ollut hommansa. Kyllä se niin on täälläkin, että kun puutarhahommat alkaa, niin ei varmaan ole niin paljoa aikaa blogata ja käydä blogeissa. Kevät on niin kiireistä aikaa, kunhan pääsisi nyt niihin puutarhahommiin. Mukavaa viikonloppua!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tuossa aika homma kyllä mutta kannatti ponnistella :) Nyt onkin hyvät ilmat puutarha hommiin, minäkin ajattelin haravoida pihaa ja laitella talven jäljiltä pihaa kuntoon :) Leppoisaa sunnuntaita <3

      Poista
  7. Niin se aika rullaa nopeasti. Meilläkin ollut todella kiireinen kuukausi takana, että blogivierailut jääneet harmittavan vähille. Nyt taas ehtii nautiskella ja istahtaakin :) Mukavaa toukokuuta sinne teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että kiireet sielläkin vähän helpottaneet, nyt touhuillaan toukokuun tapaan :)

      Poista
  8. Täälläkään ei ole oikein ehtinyt blogia päivittelemään siihen malliin mitä juttuja olisi :) Mutta toisaalta hyvä sekin ettei ole kirjoittamisideat loppuneet.

    Matto näyttää tosi hyvältä ja sopii mainiosti tuohon sängyn päätyyn! <3

    Oikein ihanaa ja aurinkoista toukokuuta sinulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo syksyksi onkin monta blogipostausta odottamassa sitten kun kesällä vähän hiljaisempaa täällä :)
      Aurinkoista sunnuntaita :)

      Poista
  9. Mulla on vähän sama juttu, että mä en ymmärrä noita virkkaus ohjeita tai kun jotenkin saan selkoa, niin sitten häviää ne rivit ja mutkat..aina mennään oman pään mukaan, kun ei muuhun kykene =D
    Upea sun matostasi tuli!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo omat ohjeet ymmärtää paljon helpommin :D Aurinkoista sunnuntaita <3

      Poista
  10. Voi kyllä sopii♥ Tuo matto on aivan upea,kyllä sinä vaan osaat!! Muutenkin oli niin mukavaa luettavaa..ihanaa kun ihmiset ovat onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä.Ei sitä tosiaan paljon malta koneiden ääressä olla kun auringonsäteet alkaa puskemaan ikkunoista...kesäisin tulee oltua niin paljon ulkona..Ihanaa alkanutta vkoa HSH-kotiin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana siskokultani <3 Kauniisti aina kirjoitat minulle tänne blogiin ja sinun tuella ja kannustuksella tämä blogin pito on rakas harrastukseni <3 Nähdään tällä viikolla, siis sun on pakko tulla käymään sillä tuo ensimmäinen matto on saanut kaverin ;)

      Poista
  11. Mä ymmärrän virkkausohjeen kun se on tehty ruutumallilla.
    Toi sinun matosi on nätti ja kivat värit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tuntunut ymmärtävän niitä ohjeita ollenkaan :) Mut omat ohjeet "säveltämällä"näköjään tepsi :)

      Poista
  12. Kuinka ihanalta tuntuukaan olla jälleen blogien parissa. Olen kaivannut sinua ja suloista blogiasi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana murunen <3 Minäkin kävin sinun ihanassa blogissasi,valoisan kaunis olohuone näkymä siellä <3

      Poista
  13. Heippa hei ♥ Tuo matto on vaan niin ihana!! Mä rakastan itsetehtyjä mattoja ja meillä ei itseasiassa muita olekkaan lattioilla :D Mutta ei mun tekemiä kylläkään, noihin käsitöihin en pysty/osaa/ei riitä motivaatio, mä askartelen ja tuunailen sitten muuten :) Samojen mietteiden kanssa aina itsekkin tuumailen, kun postauksien välit pitenee ja olen ollu super huono bloggari ystis koska käyn muiden blogeissa nyt tosi harvoin kommentoimassa, luen kyllä mutta olevinaan ei oo aikaa sitten muuhun! Mutta näin nämä blogit pysyy aitoina kun tekee sitä mitä tykkää ja silloin kun haluaa! Väkisin ei saa mitään hyvää aikaisiksi. Oikein mukavaa kesän odotusta sinulle ja leppoisaa viikon jatkoa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla onkin ihania mattoja näkynyt blogipostauksissasi :) No kyllä me ystikset täällä blogeissa pysytään vaikka ei ehtisikään kirjoittelemaan usein postausta ja kommentoimaan <3 Minäkin olen juuri tuolla periaatteella ajatellut tätä blogiani jatkaa että en ota paineita vaan kirjoittelen omaan tahtiin ja tyyliini <3 Aurinkoisia toukokuun päiviä sinulle myös :)

      Poista
  14. Waude, siitä tuli aivan ihana mattonen. Olen aina himoinnut sellaista jenkki maalaiskodeissa nähtyä soikeaa räsymattoa, niitä ei saa täältä Suomesta mistään. Kivaa viikkoa ja zemppiä kiireisiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sellainen matto olisikin muuten tosi ihana :) Omat käsityötaidot ei kyllä sellaiseen riitä alkuukaan :):):) Mukavaa toukokuuta sinulle ihanuus <3

      Poista
  15. Olet tehnyt nätin maton värien puolesta ja pyöreä muoto matossa on aina hyvä valinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo löyty niin kivasti noita trikookuteita ja kävin ostamassa harmaata ontelokudetta joista yhdistelemällä tulikin kiva matto, pyöreä matto arveluttaa tehdä kun aina pelkään että nousee jostakin kohtaa kuprulle mutta onnistuin ;)

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3