torstai 20. heinäkuuta 2017

Metsälenkillä

Eilen töistä kotiin tullessani mieheni odotti minua rennoissa vaatteissaan ja tokaisi minulle vaan ohi mennen lähdetkö minun kanssa ulos 😀No minähän tietenkin ensimmäisenä ajattelin että JOO tietenkin, mennään varmaan ajelulle ja haetaan Mc Donaldis autokaistalta mokka frapet tai jotain 😂😁Mieheni vielä tokaisi et laita säkin verkkarit ja lenkkarit....olis pitänyt jo aivojen raksuttaa tässä kohtaa 😃Hypättiin autoon ja hups mieheni veikin minut iltalenkille metsään 💜



No ei nää puitteet iltalenkkiin kyl yhtään huonot ole joten ihan mukava iltahan tästä tulikin miehen kanssa ulkona 😍


Hih ja minä lenkillä ni kävelin hetken miehen perässä ja napsin kuvia sieltä täältä lenkin varrelta 😀Mut tuli mullekin ihan lämmin, hiki virtasi kun lenkki oli suoritettu 😀



 

Täällä on hyvin viitoitettu eri pituiset reitit ja niitä kun seuraa niin ei eksy varmastikaan 😀Kävely tuolla lenkkipolulla on kyllä aika terapeuttista,saa raitista ilmaa, nauttia luonnosta(oli keli mikä tahansa metsässä jotenkin aina mukava käydä),todella rauhallinen paikka, hyvää seuraa, lenkin yhteydessä tulee paljonkin höpöteltyä miehen kanssa kahden keskisiä asioita 💖

Kyllä Suomen luonto vaan on sitten kaunis 💖Mä niin nautin kun kaikkialla on vihreää ja elon merkkejä, kesä ollut mitä on mutta siitä oikeasti viis...näillä mennään ja jokainen vuodenaika tuo ne hyvät ja huonot puolensa 😀Kyllä mä jo toisaalta tälläisenä viluisena ihmisenä odotan niitä ensimmäisiä syksyn iltoja kun saa tulla töistä kotiin ja laittaa kotiin ne sata miljoonaa tuikkua palamaan, takkaan pienet fiilistely/lämmitys tulet ja vetää fleecejumpsuitin päälle&villasukat jalkaan ja kääriytyä sohvalle 💖Mietin just et mä taidan olla syksy ihminen 😂


Tän lenkin tää viimeinen mäki on "mammuttimäki" tuntu ihan älyttömältä mäeltä tuolta alhaalta katsottuna, mä olin ihan varma etten jaksa ylös asti mutta sinnikkäästi me miehen kanssa kivuttiin ylös ja voin sanoo että olihan aikamoinen voittaja fiilis 💪😅Ja jos sanotaan että huipulla tuulee niin ton huipun päällä niin tosiaan tapahtui....ihan mieletöntä on huomata että jaksaakin liikkua ja miten hyvä fiilis tulee liikkumisesta...tää lenkki tehdään uudestaankin ja varsinkin kun mieheni oli varustautunut lenkkeilyyn lenkkijuomillakin, oli mukava saada mäkien jälkeen huikka vesipullosta 😍


MIKÄ ON SINUN KESÄINEN KUNTOILU LAJI ?VAIHTELEEKO KUNTOILULAJI SINULLA VUODENAIKOJEN MUKAAN?



HIKOILU HETKIÄ TAAS VIIKONLOPPUNA TIEDOSSA TÄÄLLÄ, MIEHELLÄ ON SNOOKERKISAT JA MINÄ SIIVOILEN KOTIAMME TULEVIA RIPPIJUHLIA VARTEN 💖



⭐ HAPPYSTARHOME ⭐

22 kommenttia:

  1. Mun pitäis taas herätellä juoksuharrastus eloon. Tykkään siitä kesäisin mutta tänä kesänä se on tyystin jäänyt. Mulla on yksi harrastus jota harrastan läpi vuoden ja se on sähly.
    Ihanaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon tota juoksua harrastanut mutta tänä kesänä jotenkin jäänyt niin vähällä ja senhän sit huomaa kropassa kun on pitkään ollut tekemättä mitään niin tuollainen metsälenkki saa sykkeen kohoamaan ja hien pintaan,mut oikein hyvä <3 Kiva toi sählyharrastus siitä mäkin tykkäsin :)Mukavaa alkavaa viikonloppua <3

      Poista
  2. Ihanaa, tuollaisia yhteisiä hetkiä arvostan. Me ollaan tänään pyöräily yhdessä ja se oli niin ihanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin arvostan näitä yhteisiä hetkiä <3 Pyöräily onkin mukavaa yhdessä myös <3

      Poista
  3. Metsässä kävely on niin mukavaa. Miehen kanssa varsinkin, kun kävellään niin metsässä silloin suurimmaksi osaksi mennään. Se on jotenkin tosi rauhoittavaa.
    Ihanat maastot teidän lenkkipolulla. Kesäisin tulee kyllä liikuttua juuri kävellen tai sitten pyöräillen. Arjen koittaessa olisi aikeissa taas suunnata kuntosalille.
    Mukavaa rippijuhlien valmistelua sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Metsässä noi kilometritkin tuntuvat lyhyemmiltä kuin vaikka asvaltilla kävellessä :) ja tuo luonnon ihanuus on kyllä mahtavaa <3 kuntosalille minäkin taidan syksyllä suunnata :)Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  4. Koirien kanssa tietty tulee lenkkeiltyä. Sit myös kameraa tulee ulkoilutettua...sitä kävelee huomaamattaan pitkiäkin matkoja, kun on kamera mukana. Ilman kameraa ei oikein kiinnostaisikaan lähteä lenkille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi kameran kanssa kävely on nyt tuttua tai minulla tuo kännykkä, lähdin yhtenä päivänä kävelemään tuohon lähipellolle ja kun palasin huomasin kävelleen pitkän matkaa ja aikaa :)

      Poista
  5. Metsä on ihan paras. Minä kävin tänään etsimässä kantarelleja. Muutaman löysin, mutta ne olivat ihan pieniä vielä. Hyötyliikunta on minun juttuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih minäkin näin kaverilla kuvan kun oli löytänyt kanttiksia,ne on mun suosikkisieniä 😁Hyötyliikunta onkin parasta liikuntaa 👍

      Poista
  6. Hienoissa maisemissa lenkkeilitte🤗Kesälomalla jää kyllä liikunta vähemmälle..kun ei ole työmatkojen kävelyä!Mukavaa torstai-iltaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Metsässä lenkkeily on vaan jotenkin niin ihanaa ja rentouttavaa <3 Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  7. Hyvät maastot teillä! Yhdessä lenkkeilykin on kevyempää!
    Meillä tehdään kesällä fillarilenkkejä järven rantoja ja pikku teitä pitkin.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivalta kuullostaa nuo fillarilenkitkin :) Pitäisi meidänkin ostaa polkupyörä minulle jotta voisimme mieheni kanssa fillaroidakin :) Aurinkoista viikonloppua <3

      Poista
  8. Ihania kuvia ja totta Suomen luonto on niiiiiin kaunis!:) Metsäretket tuossa seurassa on kyllä ihan parhautta♥ Kesällä on kyllä kiva kulkea luonnossa ja ihan vaan ihailla sitä kauneutta/rauhaa/eläinten ääntelyä.. Leppoisaa vkonloppua HSH-kotiin, tsemppiä kisoihin ja mukavia rippijuhlia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ja hyvässä seurassa tuo lenkki sujuu hymyssä suin vaikka mä luulen et mä taisin kyllä joku kerta irvistääkin :) vielä viikko aikaa järjestellä juhlia joten tänä viikonloppuna en vielä hermoile niitä ;)Mukavaa viikonloppua <3

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Tuollainen metsässä kulkeva lenkkipolku on kiva idea,pururadan tyylinen pohja on jaloillekin mukavan pehmeä :) Mukavaa viikonloppua <3

      Poista
  10. Niin kiva idea mieheltäsi ja kävelylenkit kyllä yhdistää, tulee juteltua kaikkea maan ja taivaan väliltä. Onneksi täällä tuo koiruli pakottaa joka pv metsälenkille, vaikka olen sellainen soffaperuna.

    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo parisuhde aikaa parhaimmillaan ja tuolla metsäpoluilla tulikin tehtyä mukavia suunnitelmia yhdessä <3 Kivaa viikonloppua <3

      Poista
  11. olipa kiva ylläri,vaikka hiki tulikin lenkillä.
    Mä sauvakävelen, pyöräilisin, mutta kaaduin ja kylkiluita poikki. Nyt on paras pysyä maankamaralla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuntoilu on mukavaa hyvässä seurassa ❤️Pikaista paranemista ❤️

      Poista

Hei mukavaa kun löysit blogiin, tervetuloa uudestaan pian <3